I want to believe.


image165
Källa: Aftonbladet

Nya Arkiv X-filmen är solklart den kommande långfilm jag ser mest fram emot just nu, följd av Sex & the City-filmen. Sex år efter att serien slutade ska det bli grymt kul att se vad de hittar på med agenterna, särskilt eftersom 1) det utlovats mindre aliens till förmån för mer romantik och 2) filmen knappast kan bli sämre än den sista säsongen.

Premiären är 25 juli i sommar, fast naturligtvis släpar Sverige efter så först någon gång i augusti har den premiär här. Jag anar smärtsamma veckor fyllda av kamp mellan min nyfikenhet och min önskan till en komplett bioupplevelse med vad som kan vara sista filmen. Hör ni inget från mig på ett tag i sommar sitter jag förmodligen i karantän från internetsidor och förföriska nedladdningssajter.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: tack tack! jag funderar dock på vad jag ska döpa den till? Nikko? ;) haha

2008-04-18 @ 08:56:53
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Anonym

ååhh min man! hank!

2008-04-18 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0