Dagens Tankar 8/4 2008


  • Varför sitter det en spärr i områdets postlåda som omöjliggör instoppandet av allt som är mer än 1 millimeter tjockt?
  • Släpper de bara in folk som ser mupp ut på Stureplan? Kolla bara mingelbilderna på t.ex. finest.se. Jag är osäker på krogarnas inträdeskrav, men de måste ha något att göra med en viss procenthalt silikon, eller möjligen restylane. Bombsäkert.
  • Vad hände med funktionen "Ta bort blogg"? Inte för att jag har någon sådan önskan, gud nej, men någonstans måste den ju ha tatt vägen...?
  • Pengar ger inte lycka - ingen som säger det kan någonsin ha varit student. Nästa gång någon kastar upp den klyschan ska jag be dem skänka sina pengar till mig istället omdenuintespelarnånroll.

Nu ska jag med tankekraft försöka frammana tre klöver
på min oskrapade Trisslott.


Kommentarer
Postat av: Jon

Blogg.se är numera ett evigt minnesmonument över 2000-talets dekadens!
Alla fjortaloss-fjortisar (läs: Emilie och Maria) får visa framtidens mänsklighet hur det såg ut på den gamla GODA tiden! :D
Haha - kära värld, skeva värld!
Det kanske var ett forskningsprjekt från början!
Kramar!

2008-04-10 @ 20:47:30
URL: http://thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0