Underbar och Älskad Av Alla


... in the opposite world, som en liten flicka jag känner skulle ha uttryckt det. He-rre-gud. Vilken pinsam, förutsägbar smörja. Det var väl i och för sig vad magkänslan talade om redan innan, men skulle man enbart gå på bio på grund av filmerna skulle det väl inte bli så mycket biogående. Tur det då finns vänner som får en att skratta när inte filmen gör det.

Med tanke på vilken framgång boken är får man väl hoppas att den är bättre, vilket jag inte lär få reda på i första taget eftersom jag framöver tänker akta mig från sådant som kan associeras till filmen. Men visst, jag bjuder på det här Martina. Gör något skoj för mina 80 kronor. En skrivarkurs eller möjligen bidrag till teaterlektioner, kanske?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ähh.. Hon hade ju söta kläder i alla fall och så får du inte glömma den snygga dansken ;) man ska vara positiv annars går det illa!

2007-09-11 @ 08:38:30
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Lena

Du, jag plagade mig igenom boken. Jag tanker VERKLIGEN inte ga och se filmen.
"Men om man inte kan vara en forebild kan man alltid vara ett varnande exempel". Puss.

2007-09-11 @ 13:06:55
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Anna

Emilie: glöm inte att jag faktiskt läser Matte C. Då får man vara lite bitter ;)

2007-09-11 @ 19:16:22
Postat av: Anna

Lena: Tack för bekräftelsen på det jag och magkänslan länge anat. Från och med nu skall inget biobesök genomföras som inte föregåtts av en konsultation med dig.

2007-09-11 @ 19:27:39
Postat av: Anonym

dansken va helt klart värd pengarna ;)

2007-09-15 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0