Dagens Tankar 2/9 2007


  • Varför sitter @ fortfarande så off på svenska tangentbord?
  • Exakt när, jag undrar, exakt när blev det okej att offentligt spela musik högt på mobiltelefoner? Hur tänker de - hela tågvagnen vill säkert höra mina burkiga mobilhögtalare dunka 50 cents tre senaste album, eller? Grr. Jag kan knappt vänta tills jag blir tant och får fulla utskällningsrättigheter.

  • Rumpvärmare i bilen är en underbar, underbar uppfinning.

  • Ponera att man ringer 112 från t.ex. en låst lägenhet och ingen kan öppna dörren för ambulansmännen, vad gör de då? Ringer brandkåren? Jourhavande låssmed? Dyrkar upp låset? Åker och tar en korv på OK istället?
  • Varför finns det bara ett eluttag på SJ:s InterCity-tåg? Handväskanpassade grenkontakter, i en Anna-handväska nära dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0