Mitt liv - en saga.


I förmiddags räknade jag ut hela matteboken. Helt fantastiskt -- jag förstod verkligen ALLTING och nu har jag oväntat plötsligt fått massor av tid över. Därför tänkte jag i eftermiddag ta en tur med Porschen, nercabbat förstås eftersom det är så varmt ute. Man uppskattar inte diplomatisk immunitet till fullo förrän man blåser förbi trafikpoliserna i 180 knyck och vinkar i backspegeln.


Middag blir det ute ikväll med en av mina tre fantastiska älskare, han skulle visst ta mig till någon ny restaurang som fått tre stjärnor i Le Guide Michelin. Han sa att han har en present till mig och antydde att det är den där unika Louis Vuitton-väskan jag sååå länge velat ha. Tyvärr kan det inte bli alltför sent, flyget till New York går ju tidigt i morgon och även om det går rätt bra att sova i första klass vill man ju ändå inte vara utan sin skönhetssömn. Särskilt inte när man vet att tio dagars nonstop-shopping ligger framför en.


. Inte riktigt. Jag tänkte bara det var roligare för er att läsa om än min segdragna mattelektion, de otaliga kaffekopparna som resulterat i ett lätt illamående och förkylningen som förvandlat mig till en liten ynklig, snörvlande självömkanshög som helst av allt bara vill krypa upp under en filt och titta på Scrubs i några dygn tills hon kan umgås med världen igen utan att få svår huvudvärk och mördarimpulser.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag säger som Jon "Har hjärnkontoret tagit semester?"

2007-10-08 @ 17:05:24
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Lena

Hahaha. Du ska bara veta vad det ilade till i magen nar jag laste "I förmiddags räknade jag ut hela matteboken. Helt fantastiskt -- jag förstod verkligen ALLTING och nu har jag oväntat plötsligt fått massor av tid över."!

SEN laste jag rubriken. Panikkanslan har annu inte riktigt slappt.

Kyssar.

2007-10-09 @ 13:05:26
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, oj. Jag blev också lite chockad där ibörjan. Hela matteboken verkligen, men sen kom jag ner på jorden igen. Synd att det inte var på riktigt, det hade ju vart väldigt skönt om det faktiskt var varmt ute.
Ang bröllopet så är det okej, jag godtar ditt krav. Du får vara den som har klänning. Bara jag får vara med dig, i evigheters evigheter, så är jag nöjd.

2007-10-09 @ 18:47:49
URL: http://plastsak.blogg.se
Postat av: Sofia

Att känslan i din mage kan liknas vid koncentrerad choklad utan kalorier är ju föresten helt jävla underbart(ursäkta språket). Det lär ju endå vara den ultimataste känslan av alla ultimata känslor. Hurra för choklad utan kalorier! HURRA HURRA HURRA.

Föresten har "träffa singlar ikväll" bytts ut mot "vem är mördaren?" nu. Frågan är vad DET säger om dig ?

2007-10-09 @ 18:52:05
URL: http://plastsak.blogg.se
Postat av: Ine

Vad skulle man göra utan drömmarna...? ", Lycka till med allt (har jag nog redan sagt, men ändå) Lägenheten etc. Ska bli spännande att höra om det! Kram

2007-10-10 @ 09:13:25
URL: http://inemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0