Flummdidumdum.


Efter att jag nyss varit och fått taktil massage känner jag mig ungefär som jag föreställer mig det skulle kännas att få hjärnan transplanterad och utbytt mot en marshmallow. Lite fluffigt och mycket luft. Vilket kanske inte är det ideala tillståndet för att skriva blogginlägg, men jag antar att det fungerar på samma sätt som fylleinlägg. Det verkade som en bra idé då.

Eftersom jag är en vis kvinna förutspådde jag detta mentala tillstånd redan igår, och bestämde mig då för att hoppa över dagens mattelektion. Ett klokt drag, då lobotomerade blondiner sällan gör bra intryck på mattelärare som råkar ha makten att ta beslut som påverkar hela ens framtid. Istället ska jag luncha med mamma om ett tag -- räkna med upprepade inslag av koffein -- och sen eventuellt posta en del av sakerna jag sålde på Tradera igår. Man slutar aldrig att förvånas, kunde jag konstatera igår när jag från min sida skärmen betraktade en helt galen budgivning om en gammal Marc O'Polo-handväska.

Ah. This is bliss. Jag tror det här är en sak som de flesta singelkillar där ute har missat totalt. Här kommer ett hett tips från coachen: Glöm muskler, sportbilar, Armani-skjortor. Gå en helgutbildning i massage istället. Det är pengar ni har igen, jag lovar, och dessutom underlättar det för mig som just skrev upp "massagekunnig" på min kravlista på framtida make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0