Dagens Tankar 3/10 2007


  • Varför tillverkas medicinkapslar i olika glada färger, t ex röd-gul? Finns något syfte eller är det helt enkelt bara för att det går?
  • Vindruvor är beroendeframkallande. Jag. Kan. Inte. Sluta. Äta.
  • Barn, silikonbröst, knark och nu senast giftermål. Vad pysslar folk med? Jag blir ju ffs nästan inte förvånad längre.
  • Varför har inte blogg.se möjligheten att automatiskt posta inlägg som är skrivna i förväg? Jag vet inte om jag tycker om företeelsen, men som alltid vore det kul att ha möjligheten.
  • När man vet att två dl fruktyoghurt innehåller lika mycket socker som två dl glass, känns det helt legitimt att välja frysen framför kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0