Dagens Tankar 30/10 2007


  • Varför delar Systembolaget ut små metalldosor med pillerliknande karameller i? Har KGB reat ut sitt förråd av bakfylletabletter?

  • Min telefon kan inte stava till "gynekolog" eller "Emilie", men klarar utan problem "husrticha" och "englicarneadgded". Logiskt och fint.

  • Rosor måste vara bland det enklaste man kan fotografera. Och tråkigaste.

  • Får antipälsaktivisterna som campar året runt utanför Harrods någon slags lön?

  • Varför snarkar katter?

Bakfylletabletter?

Kommentarer
Postat av: attblinagon.blogg.se

Jag gillar detta, fick mig att skratta.
Jag känner väl igen det där med mobilens stavning som verkligen är enerverande och sååååååååå logiskt :)

Ps: Katter snarkar för att vi ska tycka dom är sådär äckligt gulliga, eller nåt.

2007-10-30 @ 19:01:35
URL: http:///attblinagon.blogg.se
Postat av: Emilie

Inte delar systembolaget ut de där inte.. Du måste
hinna lämna fram ditt leg INNAN de frågar om det annars får du ingen burk :(

2007-10-30 @ 19:55:52
Postat av: Anna

Attblinagon: Förmodligen är det också av samma anledning de ibland "glömmer" tungan ute när de slickat pälsen eller väcker en genom att spinna i ens öra. Lömska djur. :P

Emilie: Nej, jag håller nog fast vid KGB-teorin.

2007-10-31 @ 10:43:58
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Emms

haha.

2007-11-09 @ 21:48:51
URL: http://meay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0