Berör mig.


Även om kommunen inte är känd för att bjuda sina anställda på flådiga företagsresor till Las Vegas och liknande, finns det faktiskt en del förmåner. Ja, faktiskt. Bland annat är det en rad aktiviteter och arrangemang man får gratis/till rabatterat pris. Om någon vecka ska jag t ex på taktil massage, ochherregudvadjagserframemotdet. Taktil massage är beröring, inte knåda, och för den nätta summan 150 kronor får man en timmes himmelrike. Jag testade det förra året och hade jag inte haft kontroll över vad jag druckit och ätit innan skulle jag misstänka att de gett mig någon receptbelagd substans -- jag har aldrig varit med om något liknande.


Jag knep den allra sista tiden när jag ringde för några veckor sedan. Det är värre rusning efter tiderna än biljetter till Spice Girls återföreningskonsert. Den sjunde november har jag ringat in på min kalender - då släpps tiderna fram till jul och jag kommer garanterat att ställa väckarklockan. Jag har ingen skam i kroppen, inte vad det gäller sådant här.


Andra saker man kan testa är t ex floating och ljusterapi. Det sistnämnda tänkte jag pröva nu i höst. Jag har kommit fram till att jag drivs av solceller och det är därför jag inte fungerar så bra som jag borde i höstmörkret. Så vem vet, lite ljusterapi kanske kan göra mig snäll... -are. Whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0