Raining cats and dogs.


Vadret har ar verkligen elandigt. Det regnar. Det snalblaser. Det ar dimmigt. Jag har troligen tappat en handske och bada mina par skor tar in vatten -- mysigt! Na, London visar sig inte fran sin trevligaste sida idag. Botemedlet stavas manga varma butiker, White Caffe Mocca pa ett varmt Starbucks och folktittande.

Middag hos familjen D igar var jattetrevligt, bade for att det var sa skoj traffa dem igen och for att Lena och jag fick bekraftat att om vi nagonsin far karriarproblem ar spagummor alltid ett alternativ. Tyskan var inte kvar (hennes kompis hade tydligen fatt problem med sin familj och da hade bada slutat...) och Mrs D var numera hemma (!!!). Tydligen har hon ett par betalda manader efter att hon slutat pga att hon vet sa manga foretagshemligheter, sa hon far inte jobba nagon annanstans pa ett tag. Efter nyar ska hon dock tydligen borja leta en ny au pair.

Ni var sig lik, hon pratade massor och skuttade runt och visade dalahasten hon fick av mina foraldrar och kokboken hon fick av mig. Best present ever, det ni! Lite rorande att Mrs D verkar ha tagit over traditionen med bakning pa fredagar, det verkar som att hon och Ni har ett betydligt narmare forhallande till varandra.

Ikvall far vi se om det blir nagra julljus pa Regent Street for team Lena och Anna, dels pa grund av vadret, dels pa grund av att det ar lite andra saker som maste goras ikvall (packning t.ex.) och dels for att vi redan sett ljusen tanda flera ganger!!! Hrmpf, falsk marknadsforing.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad än du gör - glöm inte den där vara-bättre-än-broccoli-chokladen!
Du får bara inte!

2007-11-20 @ 13:40:27
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: iRiC

Make your choice.

2007-11-21 @ 18:09:40
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0