My baby is back!


Mp3-spelaren, mitt hjärtebarn, har återvänt till min famn. Fast det är inte riktigt sant. Så som jag tolkar utskriften med arbetshistoriken har de gett upp efter ett tag och bytt ut hela spelaren. Dock inte innan de hann byta ut hårddisk och lite annat på min gamla, haha. Men rätt åt dem om de inte undersökte huvudfelet direkt.


I onsdags var det 2.5 vecka sedan jag lämnade in den, och eftersom jag hemskt gärna vill ha den när jag åker till London nästa vecka (wtf, åker jag nästa vecka?) ringde jag då till Expert för att höra om den var på gång. De i sin tur måste ha pratat med iRiver, för tittar man på arbetshistoriken ser man att spelaren är registrerad som "mottagen" just i onsdags, sedan lagad och postad igår. Man ska aldrig underskatta betydelsen av att sticka en blåslampa där bak på folk.


På arbetshistoriken står också att ett av felen var ett "mainboardfel", vadnudetkanbetyda (någon?). Min gissning är att de inte visste själva. Lagom mushy i hjärnan efter eftermiddagens matteprov (two down, one big motherf***** to go) ska jag nu försöka konstruera det ultimata filträdet. Det måste finnas ett optimalt sätt att organisera sin musik, det måste det, och jag skall finna det!


Men om det blir ikväll återstår att se.


http://www.tomshardware.pl/mobile/20041005/images/intro.jpg

Kommentarer
Postat av: Emms

Svar: Låter underbart, jag kör också på det där med humör och färg, det är super. ;)
puss.

2007-11-10 @ 18:33:16
URL: http://meay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0