Min chocolate-nosed monkey.


Igår ramlade det in ett mail i inboxen från min favoritnioåring, Ni. Hon skrev långt, omfattande och underhållande om sitt liv. Jag fick bland annat hennes kompletta läxschema dag-för-dag och en avundsjuk redogörelse för hur hennes 11-åriga granne haft av en sena i foten och fått FYRA veckor ledigt från skolan inklusive lov, när hon själv bara fått EN ynklig veckas lov.


Medveten om vad det kunde leda till lät jag henne i våras spela Sims på min dator, vilket inte oväntat resulterade i en total uppslukning (familjen Pie med barn lever fortfarande vidare i högönsklig välmåga i Skönköping). Ni hade en hel hög presentkort från jul/födelsedag/påsk och innan jag åkte hem pratade hon om att köpa Sims själv. Nu har hon uppenbarligen gjort slag i saken, och i mailet fanns nedanstående charmiga redogörelse för händelseutvecklingen i hennes spel:


I will  prbledly also get the sims ext pack university because i've got sims 2 now + night life It's sssssssssssssooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooo cool and in one ready made neighbour hood a man just had an alien baby ( those screeeamer firework are are doing my head in ) and there's also a family where the dad fell in love with the maid who was then was a member of the house hold who had a baby then she fell in love with someone else who also fell in love with her but he's engaged with someone else whose mother has disserpeared who was last seen in his house I wonder .........

Sötnos. Man kan inte annat än att tycka om ungen, det går verkligen inte.


Ni

Kommentarer
Postat av: iRiC

hennes förklaring var för mig ganska rörig. haha . ^^,

2007-11-07 @ 15:31:52
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0