Let me take you to the streets of London.


Generöst bjuder jag på lite bilder från Londonvistelsen.

Harrods 
L'arrods in all its splendid megawatt glory.


Oxford Street yet again
Oxford Street, busy, busy.

Lyx, lyx, lyx

Starbucks White Caffé Mocca (med vispgrädde, viktig detalj) + Godiva-tryfflar och utsikt över Regent Street. Säg mig, vad mer kan en flicka önska sig?


Portobello Road

... och eftersom jag har bott i London kan jag förstås komma undan med sådana här bilder. Jag menar, awmajgad, det är ju inte som att jag är någon turist.


Kommentarer
Postat av: Ine

Precis på den platsen (caféet) har jag också suttit. =)

2007-11-23 @ 18:59:44
URL: http://inemaria.blogg.se
Postat av: amanda

har precis läst igenom din blogg! jättebra skriven och rolig att läsa. funderar också på att bli au pair och skulle vara roligt om du kan berätta via vilken förmedling du gått via och hur mycket du fick i lön, osv. Om du vill alltså. Om du inte vill skriva det här så kan du få min mejl.
MVH
Amanda

2008-01-05 @ 00:23:46
Postat av: Anna

Hej Amanda! Tack för berömmet, det är jätteroligt att höra. Om du lämnar en kommentar med din mailadress i e-post-fältet kan jag berätta lite mer om mina egna erfarenheter och göra mitt bästa för att besvara dina frågor. :)

2008-01-05 @ 02:03:54
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Här är min mejladress
[email protected] :D

2008-01-05 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0