Coming at you live from London.


Har kommer sa ytterligare en uppdatering utan prickar. Sitter just nu pa ett internetcafe en bit fran Lenas lagenhet bredvid en uppskruvad engelsman som spelar internetpoker med, av hans reaktioner att doma, livet som insats. Regelbundet hoppar han upp fran stolen, viftar med armarna och svar hogt at skarmen.

Anyways. I fredags var vi ute och at middag med Lenas engelsman, som kunde andas ut efter att ha fatt the Anna stamp of approval (aven om jag fortfarande ar besviken pa avsaknaden av promenadkapp och plommonstop). I lordags akte vi pa utflykt till Bicester Village [Bi-ster] som ligger cirka en timme utanfor London. Det ar ett stort outlet med massor av markesvaror till reducerade priser -- Dior, Mulberry, Ralph Lauren, Burberry, DKNY etc. Med andra ord som gjort for att bli av med en formogenhet eller tva... och jag ville inte ha nagonting. Eller ja, ville ar val fel ord, men det var liksom inget jag verkligen behovde. Ett perfekt handvaskanpassat paraply fran Mulberry blev det enda inkopet, och sa en handvaska till mamma.

Vi hann ocksa med en svang runt Knightsbridge (Harrods m.m.) efter Bicester. Det ar bara sa ackligt mycket folk i London pa helgerna, yuck. Igar var vi pa den enligt Lena varldsberomda Columbia Road Flower Market (gatan gar precis nedanfor Lenas hus) och snurrade runt centrala London runt Piccadilly/Oxford & Regent Street men spenderade mest tid inomhus pa varuhus och cafeer. Vadret som varit bra de forsta dagarna var riktigt kallt och ruggigt igar, med kyliga temperaturer och regn. Burr.

I eftermiddag tankte jag ta en svang pa British Museum som jag faktiskt inte lyckades besoka under mitt halvar har. Nar Lena slutat vid fem ska vi tillsammans med mina dalahastar i choklad aka ut till familjen D (spa-nnan-de) och ata middag, vilket jag verkligen ser fram emot. Vadslagning pagar huruvida den tyska Amy Winehouse-look alike au pairen fortfarande ar kvar, oddsen ar ratt hoga for att det ar sa. Domsomleverfar.se!


Kommentarer
Postat av: iRiC

hahahaha! hur fan kan man missat att han va cp? liksom "okiss.. e dä dää?" hela tiden :P

2007-11-19 @ 22:30:21
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Anonym

Anna, anna... Gudarna ska veta att DU är SAKNAD

2007-11-19 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0