Bus och godis.


Jag skulle vara produktiv. Jag skulle hinna räkna matte, fjärde kapitlet, och kanske dammsuga åtminstone halva huset. Istället försvann tiden, jag hamnade hos Emilie och därefter med choklad, kaffe och en kelsjuk katt framför nyaste Grey's-avsnittet. Jag är en dålig, dålig människa med dålig, dålig självkontroll.

Och nu ska jag gå och äta lunch, trots att jag egentligen inte alls är hungrig, och sedan åka till jobbet för att se vad mina små tanter och farbröder hittat på på sistone. Förhoppningsvis är de glada och snälla, jag behöver det just nu. Sedan ska jag komma hem, sova ett par timmar, och återvända till gamlingarna. I morgon kväll är det mycket möjligt att precis det jag behöver är att klä ut mig till något skräckinjagande, dricka lite vin och spöka offentligt. Jag och alla helgonen.


Kommentarer
Postat av: iRiC

hahaha, ja den där säcken fick dig allt att tappa hakan i tangentbordet! jag tycker du kör på tillägget "och sångkarriär" inom parantes för säkerhetsskull, så inte folk känner sig lurade. ^^, haha

2007-11-02 @ 22:02:31
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du är ingen dålig människa, bara livsnjutare ;D
finns viktigare saker i livet än matte och städa.. typ käka choklad så man mår bra :D

2007-11-03 @ 13:13:39
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0