Blogg från en ny plats i livet.


- Pappa, du tycker ju så mycket om mig...
- Nej, jag har faktiskt vant mig av med det.

Egentligen har underskrivanden, bilfärdande, kartongbärande, strategitänkande samt utplacernade av ägodelar gjort mig alldeles för trött för att blogga. Därtill har jag glömt glasögonen hemma och med uttagna linser sitter jag som en liten kisande mullvad framför datorskärmen och hoppas det som kommer ut är någorlunda läsbart. Allt har gått bra, över förväntan, om man räknar bort att det är för ruggigt väder. Vilket man ska göra, eftersom jag inte förväntat mig något annat i Uppsala.

För känslans skull har jag släpat in tältsängen i sovalkoven, och därmed återigen bevisat vilken generös dotter jag är som låter min far sova på den bekväma uppblåsbara sängen (vilket jag kommer påminna om när tillverkandet av fönsterbrädor och elementskydd blir aktuellt). Alltsammans känns bra, jag vet inte exakt hur jag ska beskriva det -- kanske som en känsla av att jag kommer trivas här.


Hej lägenheten. Nu är det du och jag.

Kommentarer
Postat av: Charming man

har ni köpt julgran än? :D

2007-12-01 @ 00:20:58
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag håller på att planera förfesten inför valborg och jag har fått en vision! Jag ser.. Jag ser.. Rosa kuddar och en stilren soffa!
Är det något du har stött på?

2007-12-02 @ 12:55:42
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Jon

Lägenheten: Ring mig om du skulle krevera, då kan jag kidnappa Anna så att hon får uppleva lite frisk värmlandsluft! Två flugor på smällen ;)

2007-12-02 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0