Goda Omen (?)


Jag har allvarligt börjat fundera vart Lenas och min "day of pampering" kommer att sluta. Tecknen är inte goda.

I eftermiddags upptäckte jag att jag hade ett nytt röstmeddelande från okänt nummer. Mellan spraket lyckades jag urskilja en röst som presenterade sig som Louise/Lisa/Laura från The Studio, följt av en osammanhängande röra som handlade om att mitt presentkort där går ut 17:e juni och att jag borde ringa upp dem för att göra en bokning snarast.

Kallsvett. Vår dag är ju sedan länge inbokad till på söndag (trodde vi) och jag kommer inte att vara en särskilt happy camper om de slarvat bort den.

Hela eftermiddagen spenderade jag sedan med att försöka ringa The Studio. Inget svar, trots att de skulle ha telefontid. En gång var det upptaget, en minut senare inget svar.

Dessutom upptäckte jag idag att tågen till London på söndag, för första gången sedan jag kom hit, inte går. It fucking ante mig, jag säger bara det. Sätten att ta sig in till London på söndag är följaktligen, vad jag förstår, reducerade till två - att bengå och att lifta.

Äventyr, gott folk, äventyr.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heeej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och några plaster i Grekland!

Läs igenom alla våra recensioner och lägg din röst på vilken som är den bästa Cafékedjan!

2007-05-17 @ 20:02:11
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0