Lördagskväll, woho!


Lördag kväll och jag kan tänka mig en hel hög med saker som är skojigare än det jag gör just nu - sitter och stirrar dumt på SF bios hemsida i version 2.ultrarapid. Målet är att reservera två biljetter till Harry Potter-filmen i morgon klockan sex, men i den här farten börjar det luta åt att det blir snabbare att köpa biljetterna på plats. Suck.

Jag börjar jobba halv åtta i morgon bitti, så i teorin borde jag gå och lägga mig så fort jag charmat klart SF. I teorin, alltså. I praktiken är jag varken det minsta trött eller sugen på att arbeta. (Detta blogginlägg beror till exempel helt och hållet på att jag börjar få slut på ursäkter att undvika sängen). Egentligen vet jag ju att när jag väl är där på jobbet och kommer igång är det lugnt, det är innan som är värst. Tänkomjagfickliggakvarisängenochsovaettpartimmartillochsedangöramest-ingentingheladagen, liksom. Nåja. Det som inte dödar en kan bli skaplig helg-OB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0