Dagens tankar 29/7 2007


  • Är det bara jag som fascineras av det smått fantastiska i att ha en Allsång på Skansen-programledare som inte kan sjunga?
  • Varför kan man inte öppna dokument från Papperskorgen?
  • Våtrumstapeter är ofta väldigt osexiga.
  • Om det finns ett område som heter Främre Luthagen, borde det väl logiskt sett innebära att det också finns ett Bakre Luthagen?
  • Apimitationer görs med fördel inte med en eltandborste i munnen.
  • Det finns förvånansvärt många intressanta saker som vill bo i brunruttna bananer.

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh miljoners tack, det var ju bra tips!! vaniljsocker måste jag komma ihåg alltså.. har för mej jag har hört att det inte finns i fra heller.. har en känsla av att om ett år kommer jag vara expert på mutor och hotelser! :P jo dom har haft aupairer, en tjej från orust bla, så jag är lite orolig för att dom ska vara bortskämda med att jag ska komma på lekar åt dom hela tiden, att dom som inte "kan" leka själva.. men det löser sej ävl det med isf! haha jag tar det lite som det kommer, har ju inte mkt erfarenhet av barn, så känns som att jag kan inte göra så mkt annat..

2007-07-31 @ 11:06:38
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0