Dagens Tankar 25/7 2007


  • Det här kommer från Expressen.ses framsida och måste vara beviset på att folk gör vad som helst för att synas i tidningen. Per Holmgren, is he for real?
  • Fanns det en tävling för äckligaste jordnötter skulle "ICAs egna" vinna alla klasser.
  • Vem betalar 32 000 kronor för att flyga ekonomiklass mellan Sydney och Stockholm?
  • Vart tog glassmaken "Strawberry and crunch" vägen? Får jag inte den kan jag minsann lika gärna vara utan.
  • Om man inte är särskilt besatt av Sagan om Ringen och tröttnar på fin natur efter någon dag, har man då något på Nya Zeeland att göra?
  • Det finns inte mycket som slår en god kladdkaka med vispgrädde.
  • Hur länge kan jag fortsätta skriva innan katten som använder min armbåge som huvudkudde tröttnar på guppandet och går?

Kommentarer
Postat av: Jon

Han är "for real" :P var på föreläsning där han babblade.
Om han inte var ett hologram vill säga
=O
Dulce di leche är mycket godare. På glassbaren. beroende.nu
Äventyra på nya zeeland!
Kramar

2007-07-25 @ 14:32:17
URL: http://www.thym.blogg.se
Postat av: johanna

oj hej! dej hade jag inte upptäckt i bloggvärlden! Jo det är nervöst värre nu kan jag säga..så fler insider-tips mottages tacksamt! tex om vad man sysselsätter en nio-åring med? eller tre i den åldern för den delen?! och vad gör man om alla springer åt varsitt håll, står i mitten och skriker kom tillbaka?? mm glass.. kan annars starkt rekommendera eh..citronmaräng tror jag den heter, lätt favoriten en varm sommardag! finns tyvärr inte på kaffestugan.. ha de! kramar

2007-07-25 @ 22:36:40
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0