Memory lane.


Otroligt trevlig kväll med gamla tjejgänget i går kväll. Minus Lena kunde alla komma och det blev en trevlig upprepning av tjejmiddagen förra året och otaliga andra -kvällar innan dess. Mycket mat, onyttigheter, skvaller, skratt och åter skratt under kvällens aktiviter där spelet Våghals (sanning och konsekvens med för-trycka kort) stod i centrum. Sjukt skoj!

Flyttpackning har dominerat dagen. Ställd inför det faktum att allt mer av mitt liv befinner sig i lådor/på annan ort känner jag att det faktiskt börjar bli lite nerver. Jag gjorde det ödesdigra misstaget att börja lista alla nya saker jag snart kommer ställas inför (stad-lägenhet-skola-studier-vänner-leva själv). Uh-oh. Men jag lyckades ju hålla liv i både mig själv och en nioåring under sju månader, det måste ju räknas lite grann? *nervöst skratt* Och i Uppsala pratar de åtminstone svenska.

Ja just det -- modellcastingen till Top Model Anna är i full gång och alla ansökningar välkomnas. Jag är mer än frustrerad över avsaknaden av modeller här hemma, man skulle kunna tro att hushållet är ett stödboende för fotoskygga. Detta har i sin tur går ut över katten, som numera möjligen lider av någon slags synskada efter alla blixtar. Ni är ju till exempel flera i bekantskapskretsen som är engagerade i djurens rätt, nu har ni chansen att verkligen göra en direkt skillnad i världen!



Kattmodell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0