Lista: Bu och Bä I


Bä:

+ Min superpappa som "lagade" mitt Nintendo 64 med magiskt spray. Hurra!

+ Pysslande innan jul - pepparkaksbakning, rimmande, paketinslagning, julkortstillverkning...

+ Att sälja gamla prylar via Tradera.

+ Ben & Jerry's "Chocolate Therapy". Marsch till Matekonomen och köp allihop!

+ Datorhögtalarna "JBL Creature". Jag hoppas du antecknar, jultomten.

+ Flera av mina favoritmänniskor kommer snart hem över jul!


Bu:

- Snöblask.

- Skor som läcker in snöblask.

- Grey's Anatomy's juluppehåll. Hur ska vi klara oss utan vår vecko-fix sjukhusintriger?

- Kostnaden 25 kr/styck för att få kopior av vanliga kort utan negativ. 25 spänn!

- Att det mesta jag tycker är snyggt är dyrt och det som är gott är onyttigt.
- Vinterkräkeländessjukan.


Kommentarer
Postat av: Mäjt

Nä ta phish food eller cookie dough!! Mmmmmums! :)

2007-12-07 @ 22:31:15
Postat av: iRiC

tackar så mkt! ^^;

2007-12-08 @ 02:33:45
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0