I'm a do-er, yes I am.


Vissa dagar åstadkommer man mer än andra och idag var en sådan dag. Jag har köpt köksbord och fyra stolar, lämnat kläder hos Röda Korset, varit en sväng på jobbet, köpt julfrimärken och postat julkort till långtbortistan (läs: England och Singapore) i medvetet god tid, jagat julklappar, skickat iväg Tradera-paket och varit hos sömmerskan för att få min balklänning + två kjolar insydda.


Därmed får det anses som rättfärdigat att jag gör det jag kommer göra nu -- ta ett långt bubbelbad med tända ljus, koka en kopp varm choklad med vispgrädde och krypa upp under en filt framför Närkontakt av tredje graden. Livskvalité!


Kommentarer
Postat av: Mäjt

tycker minsann att vi ska få se lite bilder på lägenheten & all ny inredning :)

2007-12-10 @ 21:13:51
URL: http://majteline.blogg.se
Postat av: Jon

Mys på du, det ska man göra titt som tätt!

2007-12-11 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0