Bredband.


Föräldrar är för härliga. Efter år -- och jag menar år -- av övertalningskampanjer, propaganda och rent tjat ska mina föräldrar äntligen skaffa bredband och trådlöst nätverk. När det kommer? Jo, ungefär tre veckor innan jag flyttar hemifrån.

Är detta en slump? I think not. Och mina föräldrar är intressant nog inget isolerat undantag, Lena vet också exakt vad jag pratar om. Är det hålet efter oss barn som ska fyllas med en snabb internetuppkoppling eller bara rent djävulskap från deras sida? Jag kan liksom inte bestämma mig.


Trösten är att jag i min lägenhet har en egen bredbandsuppkoppling med obegränsad hastighet. Tänk på det ni när ni sitter med er i-bästa-fall-8-mb-i-sekunden-uppkoppling! Att det sedan har den otrevliga nackdelen att jag måste betala för det själv behöver vi ju fakiskt inte gå in på här och just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi vill fylla det STOOORA "hålet"//mor och far

2007-12-21 @ 13:14:31
Postat av: Jon

Jag röstar för jävulskap ;)
haha

2007-12-21 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0