Årets julklapp 2007.


Presentkort. Det är svaret på frågan alla undrar över -- vad vill jag ha i julklapp? Åhléns, PissOff, NK, IKEA, Duka -- presentkort ska det vara! Den innersta kretsen har delgivits önskemål om diverse fysiska prylar, såsom USB-minne, mikro, extern hårddisk och Porsche Carrera, men i allmänhet tycker jag vi säger presentkort. Jag lovar, jag tycker inte att det är tråkigt -- det är vad jag verkligen behöver.

Till studenten fick jag en jättebra present av släkten, presentkort på NK. Med flytta-hemifrån i åtanke har jag sparat det, och när vi åker till Stockholm nästa vecka ska jag köpa något fint och lyxigt (läs: rätt onödigt) till lägenheten. Förhoppningsvis får det sunda förnuftet härska och ser till att jag kommer hem med en hög handdukar eller några skålar, och inte 100 chokladpraliner från NK Konfektyr...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Fred på jorden! ;)

2007-12-09 @ 01:45:29
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Anna

Javisst, om du vill det. Annars går det bra med presentkort också. ;)

2007-12-09 @ 16:49:45
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Jon

Är inte
extern hårddisk samma sak som USB??
*förvirrad*

2007-12-09 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0