Antagen!


Mitt uppe i författandet av ett blogginlägg om mina funderingar inför antagningsbeskeden till högskolan, mer specifikt mina tankar kring sannolikheten att betygskompletteringen med Ma C-betyget försvunnit i posthanteringen mellan Mora och Strömsund, plingar det till i inkorgen. Jag har kommit in, woho! Inte för att jag egentligen var orolig (skriver om historia), men man vet aldrig. Bara frånvaron av käppar i mitt hjul fick mig att börja måla upp worst case-scenarion. Tackat ja till platsen har jag redan gjort, för att försvåra ifall de skulle få för sig att ändra sig.

Det här får betraktas som ett steg närmare mitt mål att ta över världen. Uppsala och ekonomie kandidat-programmet, here I come.


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!
Själv kom jag in på mitt andrahandsval och står som reserv på mitt förstahandsval!

(:
//Emma

2007-12-10 @ 18:43:58
URL: http://emloo.blogg.se
Postat av: Ine

Stor Grattis till Dig! Lycka till! =)

2007-12-11 @ 15:42:59
Postat av: Jon

Grattis! Nu har det börjat!!

2007-12-11 @ 21:28:46
Postat av: Kerstin

Tack och grattis själv! :)Superkul att du kom in! Jag var också jättenervös, vågade kanppt logga in på studera.nu och kolla! Men vi fixade det =)

2007-12-11 @ 22:22:58
URL: http://kerstinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0