Spiderpig, Spiderpig... *asg*


Efter sex arbetsdagar och sju bedrövelser är jag äntligen ledig. Hurra! I en dag. Men ändå. Nu har jag ställt upp så mycket för folk till höger och vänster att om inte det här ger mig bra karma så vet jag inte vad. Eftersom mitt liv uteslutande bestått av kaffe-äta-kaffe-jobba-kaffe-sova-kaffe de senaste två veckorna har jag inte heller något spännande att blogga om. I alla fall inte sådant min vän sekretessen godkänner att jag berättar.

Efter jobbet igår tog Lena och jag en fika - the mother of all chokladmuffins på Kaffestugan, Guinness rekordbok nästa - och såg Simpsons-filmen. Bra var den, men inte helt oväntat lite hypad. Spiderpig, spiderpig var filmens självklara höjdare. Så dumt, så klockrent.

Två dagar kvar på jobbet nu. Glurp. Verkar som att planerna för min höst/vår håller på att arrangeras om, men vi får la se vart det landar. Två saker vet jag i alla fall att jag ska göra - börja med Matte C i augusti och åka ned till Göteborg. The rest, gott folk, is still unwritten.


Spiderpig, spiderpig
Does whatever spiderpig does
Can he swing from a web?
No he can't cause he's a pig
LOOOOOK OUT
Here comes the spiderpig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0