Mindre Koffein, Mer Zen Tack!


Med ett samtal förvandlades min första semestervecka raskt till en femdagars arbetsvecka. Happ. Notera att jag ej klagar, bara konstaterar faktum. Ett annat faktum är att mitt sociala liv numera är officiellt dödförklarat. Det är bara jordfästningen kvar. Jag ber om ursäkt, mina vänner - jag lovar bättring så fort jag minns hur man beter sig i sociala sammanhang.

Som ett led i nedrustningen av mitt sociala liv blev det inte heller något med Göteborg den här veckan, får se om jag kan komma ner till nästa vecka eller möjligen veckan därpå. Det känns lite dumt - har man lovat så har man och jag vill verkligen ner. Allt är så jädra rörigt just nu åt alla möjliga håll och jag känner verkligen att jag har noll koll kokos-jävla-boll, vilket inte är the place to be för ett kontrollfreak.

Men, men. Vilken idiot som helst kan hantera ordning, men det krävs faktiskt ett geni för att behärska ett kaos. Det sägs ju också att utan vänner får man luta sig mot floskler, så det får bli jag och min nyvunna bästis Det-som-inte-dödar-en ett tag framåt. Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Jon

Tänk om det ju faktiskt SKULLE döda dig då? Vilken floskel tar man då? =O ojojoj nej peppar peppar.
Om du behöver ta en semester så kom då ner till Ransäter! Jag kan bjuda på hajkpudding eller nån annan av alla värmlands alla oslagbara specialiteter!
Kramar

2007-08-18 @ 15:47:45
URL: http://www.thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0