Dagens Tankar 16/8 2007


  • Man ska inte googla sjukdomar eller besvär, ens för skojs skull. Det slutar bara med att man får fem nya.
  • Varför spricker äggulor om man strör salt på dem? (Jon, vår egen lilla Falkman in spe?)
  • Vad står det egentligen bakom kontrollrutan som gör Trisslotten ogiltig ifall man skapat den? Står det ens något eller är det bara en buffert så att de allra dummaste inte ska vinna pengar? Typ Blåst på två miljoner, idiot?
  • 700 spänn för en grafritande miniräknare. Fy fan vad jag ska rita grafer i höst.
  • Varför vaknar jag alltid efter tupplurar, hur korta de än är, med ledsen tvättbjörns-looken och känslan av att något dött frotterat sig med min mun?
  • En hund. En gård stor som en fotbollsplan. Närmare tjugo människor. Och byrackan kräks just på min högra sko.

Kommentarer
Postat av: Jon

Punkt 1: Hypokondri kan drabba vem som helst. Lugn, bara lugn Anna :)
2: Det står skrivet i bibeln! (fråga inte så mycket haha ;))
3: Vid tvåmiljonersvinster står det: "saqqaah!"
4: Passa dig så den inte pajar av graföverdos bara ;)
5: Vet ej alltså, men kanske punkt 6 har nåt med den att göra? :D:D

2007-08-18 @ 15:53:17
URL: http://www.thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0