Picknick-rapport


Parken i Guildford

Så här fint är det i parken i Guildford. Här slog jag och Ni läger med vår picknickkorg. Vi satt sedan i solskenet på vår picknickfilt och mumsade pannkakor, läste, spelade kort och hade en allmänt mysig eftermiddag.

Picknickkorgen/rottingcontainern fick en del underliga blickar på tåget. En man frågade om det var en picknickkorg eller en kattbur, varpå jag svarade vi förvarade vår lejonunge i den. Resten av hemresan låtsades sedan Ni att vi faktiskt hade en lejonunge där i och god au pair som jag är spelade jag ju naturligtvis med. Med resultat att JAG fick fler underliga blickar än korgen jag pratade med, men lite måste man ju bjuda på sig själv och sin galenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0