The devil in (a bad) disguise.


Screenshot från Expressen idag

Fan gör könsbyte - spontant vet jag inte om det känns som den mest strålande idé jag hört? Jag menar, om jag själv vore Mörkrets Furste skulle jag nog välja en mindre uppenbar förklädnad - säg, katolsk skolflicka i tolvårsårsåldern som säljer kakor åt scouterna. DET vore ju i alla fall betydligt mindre väntat, med tanke på att sisådär halva jordklotets befolkning redan ser Lady Gaga som en medlem i Hin Onde-familjen på utflykt från helvetet. Och dessutom: mycket roligare att filmatisera efteråt.

Men vad fan vet jag.

Kommentarer
Postat av: acjjt

wot? har hört en liknande historia om något fan som ville göra könsbyte till dess idol. dock kontaktade idolen fanet och avrådde han/henne.

2010-09-07 @ 21:15:06
URL: http://acjjt.blogg.se/
Postat av: Jon

Vad händer härnäst? "Gud blir Stickan Karlsson"?

2010-09-24 @ 10:31:21
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0