Dagens Tankar 24/9 2009


  • Men komigennurå Kanal 5 och lägg upp de senaste avsnitten av Fråga Olle-dokumentärerna! Ett ynka litet avsnitt uppe, wtf! Jag behöver ju min veckodos fascinerande konstigheter.
  • Fax. När såg man senast en sådan hemma hos någon? Finns de fortfarande, annat än på museum? Så sjuuukt mycket 90-tal asså.
  • Att man som mest kan ha fem familjer igång samtidigt på Sims 3, och dessutom inte ha dem i samma kvarter, det är faktiskt sämstare än sämst. Skämmes tamejfan, Electronic Arts.

Kommentarer
Postat av: J

Ja jag lackar på folk som bara skrattar när de får reda på att de ligger 1 miljon djupt och inte ens har en aning om vad de betalar för att bo i sitt hus.



Haha tjejens chef är helt faxtokig, hon bara "okej men jag mailar det då" han bara "nej nej, faxa istället!" och sen ringer han faxnumret för att kolla. Skön ju =)

2009-09-25 @ 00:20:01
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: J

Förresten: ja! Och fatta även om man inte ror det i land så skulle jag lätt göra 6 år i kurran för att ha 20 millar som väntade när jag kom ut =P

2009-09-25 @ 00:23:04
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Jon

Jag tror jag hittade en skrivare i soprummet idag. Fast det kan ha varit en fax, jag kollade inte så noga.



Tog med den upp igen såklart ;)

Therese kanske vill ha den!

2009-09-25 @ 01:42:58
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0