In the Eye of the Tiger...



För er som missat nyheten:
Tiger Woods har krockat med bilen. 30 meter från sitt hem körde han in i en brandpost och vidare in i grannens trädgård. I låg hastighet. Mitt i natten. Hans fru Elin hörde smällen från huset, sprang ut till sin nykrockade man och slog in bakrutan med en golfklubba.

Paus för eftertänksamhet.


Ska vi ta det igen?
Tigern har alltså med sin SUV (omskrivning för "stadsjeep" eller "fet jävla bil") kört på en rimligtvis halvmeter hög stolpe i låg hastighet. Frun hör smällen inifrån huset och räddar honom genom att slå in bakrutan med en golfklubba. Säg emot mig nu om ni inte håller med, men händelseförloppet känns inte heeelt... klockrent.

Var kom till exempel golfklubban från?
Man undrar ju ifall Elin öppnade bakluckan först för att ta ut en klubba att sen slå in rutan med, eller man som tigerfru per automatik vandrar runt med en järn-nia i handväskan. (Det står visserligen inget om det i artikeln, men jag antar att hon sedan klättade in via bakluckan, konservburkade upp SUV:ens plåttak med sina bara händer och bar honom ut till sin enhörning som kunde flyga dem till sjukhuset).

Men jag har egentligen bara EN fråga att ställa och jag ställer den mot bakgrund av att den besynnerliga olyckan skedde samma vecka som löpsedlar om Tigerns påstådda otrohet tapetserat land och rike världen runt:

Vilken ruta slog Elin in
nu igen?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahah :D Helt rätt!

2009-11-28 @ 12:12:43
Postat av: Jon

DU ÄR JU HELT F**KING UNDERBAR!



HAHAHA!

2009-11-28 @ 17:46:54
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0