Mina trumhinnor är i chocktillstånd.


Vi sitter just nu på i en avkrok av skolan och arbetar med opponeringen på ett PM tills på onsdag. Bredvid vårt bord sitter en tjej som måste vara ett perfekt exempel på vad som skulle kravla upp ur genpoolen om Fran Fine från Nanny och Marvin the paranoid android skulle få för sig att kopulera. Varje gång hon öppnar munnen är som små små knivar som sticks rakt in i hjärnan. Jag hade hoppats att det fanns någon säkerhetsspärr i naturen som tog hand om sådant här i ett tidigt skede, men återigen bevisar verkligheten mig fel.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch så hemskt! Be henne hålla tyst :)Alt. kasta något hårt på henne.

2009-03-09 @ 12:26:16
Postat av: Anna

Tro mig, tanken slog mig. Fler än en gång. :P

2009-03-09 @ 17:02:21
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: J

Haha jag hyllar marvin! =D Det var kanske inte poängen med inlägget, men likväl den tanke det frammanade. Häpp!

2009-03-09 @ 20:24:01
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0