Je suis blessé!


Hjälp, jag blöder! Jag blöder!

Dock ej av något glamoröst pistolskott i ryggen utan ett felskär med en slö rakhyvel, som knappt duger till att kapa hår men tydligen gott och väl till att snitta upp halva min fot. Naturligtvis lyckades jag linka runt halva lägenheten innan jag upptäckte den massiva skadan, med resultatet att det ser ut som att någon slaktat en gris här inne. Alternativt spelat in Hostel II.

Skärsåret är säkert... fyra millimeter brett och jag har blod över hela foten. Om det inte slutar rinna snart får jag ringa mamma och fråga om det är möjligt att ha stora kroppspulsådern i foten.

Detta är ytterligare en anledning att jag inte skulle bli någon bra emo-unge. Ett skärsår bredare än en halv centimeter och jag skulle blöda till döds på fläcken.

Kommentarer
Postat av: Shine

aj aj aj.... foten också. usch, sånt svider... :(

2008-05-07 @ 23:30:59
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Emilie

*AVSVIMMAD*

2008-05-08 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0