&%¤#%/#&%!!!


Fan-fucking-tastic. Det som skulle bli en avslappad eftermiddag nere på stan förbyttes i något helt annat när jag ståendes mitt på Östra Ågatan konstaterade att hoppsan, displayen på min telefonjävel fungerar inte. Mitt i folkvimlet och kommersen stod jag men känslan var som att ha blivit upplockad och nerplacerad på någon random öde ö som enda exemplar av homo sapiens utan kommunikationsmöjlighet med omvärlden.

Mitt förhållande till min mobiltelefon är väldigt avslappnat, men är det något jag hatarhatarhatar är det är mina grejer inte fungerar och dessutom blir detta problems, särskilt som det är min enda telefon. Jag kan bara hoppas att det här omfattas av garantin, annars kommer grabbarna på PissOff få veta att de lever. Tre veckor kommer det enligt kundsupport ta innan man får ett beslut om den ska lagas eller ej, om butiken bestämmer sig för att skicka in den.

Nu ska jag försöka spräcka ljudvallen med Rammstein och mina nya högtalare samtidigt som jag försöker visualisera svältande barn i Afrika. Nej, det sistnämnda kommer jag inte att göra, men jag har upptäckt att det fungerar i förebyggande syfte mot präktiga det kunde vara värre-kommentarer. Ni skulle inte vifta med ett rött skynke framför en förbannad tjur? Nej, just det. Samma princip.

Kommentarer
Postat av: Shine

Skrik på du! Vilken skitdag. :(

2008-05-26 @ 17:43:47
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, lycka till med on off. Om dom nu bestämmer sig för att skicka in din telefon på lagning så kommer de att ta en månad. Under tiden kommer du att få en låne telefon som de så fint stod i försäkringen som du betalade 500 extra för. låne telefonen kommer att vara en gammal simens telefon som sett sina bästa dagar. Som att de inte räckte kommer du att få ägna dagar åt att radera alla gamla porr sms och porr bilder som den förra lånaren använt telefonen till. När dom sen efter någon månad kommer på att, nej din telefon är tydligen stulen. På postcentralen av alla ställen. Då anna då kommer du att stå där med skägget i brevlådan och fråga varför i helvete du köpte en telefon på on off!



Jag är en mycket livserfaren människa.



Och komiskt nog så har jag för fem minuter sedan skickat in en beställning på en mobil till on offs internetbutik. men de behöver vi inte prata om.

2008-05-27 @ 00:28:15
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

förresten så har jag skickat in alla beckmans grejer idag så nu är jag en lycklig och fri människa igen. Men jag lovar att skänka dig och din statistik bok många tankar under mina närmsta lediga slappa dagar. kram och godnatt

2008-05-27 @ 00:29:38
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0