Så att ni vet att jag lever.


Fear not! Bloggen är varken bortglömd eller övergiven. Här händer massor av saker - i smyg. Nya designen skulle enligt beräkningarna varit klar och lanserad vid det här laget, men beräkningarna stötte på motstånd i form av livet, exempelvis jobb, fikor (plural av "fika"), essäinlämning, tripp till Borlänge och fotosession med Fia. Tid väl spenderad.

I morgon står dock klockan på ringning (men jag säger inte när) och jag ska försöka lirka ut den där tummen en gång för alla. Man kan ändra i all evighet och det är alltid något som kan bli bättre, men till och med den sämsta versionen av den nya designen är bättre än den gamla. Hela detta blogginlägg är förresten ett led i tum-utlirkandet. Jag kan ha mina egna ursäker men det är svårare att mygla mig ur era förväntningar. Annas Ord 3.0, here we go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0