"Yeah Rowdy, hit that!"


 

                                                                                                    Bildkälla
 
Ni som är någorlunda bekanta med serien Scrubs är sannolikt också bekanta med Rowdy, den uppstoppade f.d. hunden som ingår i diverse practical jokes. När jag under ett besök hos min kompis föräldrar blev presenterad för deras grannars plasthund var det till Rowdy mina tankar omedelbart gick. Likheten är slående! Hundkojan ni ser är specialbyggd för plasthunden, som ibland står inne i den, ibland utanför. Att ägarna troligen aldrig varit i närheten av ett Scrubs-avsnitt gör det hela bara ännu roligare. Kalla det en föraning om ni vill, men jag har en känsla av att Rowdy II kommer få en kväll han sent kommer glömma när det vaknas stort poolparty i augusti...

Kommentarer
Postat av: shine

Poor Rowdy II! XD

2008-06-09 @ 19:32:34
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Ine

SKÖNT, Anna, att det finns intelligenta (eller intelligensbefriade?) människor som du och jag!



Smart drag det där med Grönan. Kanske skall följa ditt exempel...



Fina sommarbilder här nedan frstn!



=)

2008-06-10 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0