Inredning: Badrum.


Vi fortsätter på den redan inslagna vägen med lite inredningsbilder från lägenheten. Betrakta det för all del som en muta, för det är precis vad det är. Inte helt olikt hur en mamma lugnar sitt barn genom att sticka till det en klubba säger jag "här får ni mitt badrum att titta på medan jag arbetar och försummar bloggen." Sug på den.



 




1. Badrummet sett genom dörröppningen.

2. Ni som tycker Rubiks kub är en utmaning, försök hitta en snygg toalettpappershållare med sugproppar och ni kommer få omvärdera er uppfattning av "förbannat svårt". Denna (efter mycket letande) från Bosign.
3. Mina favoriter: hundtands-tandborstmuggen (mental note: framtida hangman-ord) och tvålpumpen från Dixie.


... och er bloggerska ville vara med på ett hörn också. Till de av er som höjer ett funderingens ögonbryn över den awmajgadsåtöntiga segergesten, kan jag säga att det i bildserien finns cirka 10 foton till med mina misslyckade försök att illustrera en vinkning. Tro mig eller ej, men detta var den minst idiotiska gesten av allihop. Ja, det är sant. Victory, yea-ah.


Kommentarer
Postat av: Ine

SNYGGT ANNA! :D

2008-06-19 @ 16:08:46
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0