Saker jag längtar efter just nu.


25 juli kommer N. från Uppsala hit och tjejligan, med backup från Götet, will hit the town hard.
1 augusti har nya Arkiv X-filmen I Want to Believe Sverige-premiär. Sällskap i biomörkret?
7 augusti arbetar jag, så vitt jag vet just nu, sommarens sista jobbpass.
21 augusti åker jag och mamma till New York.
1 september börjar skolan, nollningen av nybörjarna, Företagsekonomi A och Uppsala-livet.

Nätterna må bli mörkare och sommaren officiellt ha passerat sin peak, men för min del känns det som att Allt Det Roliga ligger och ruvar i framtiden. Just nu jobbar jag, stretar på, vaknar och somnar med ont i nacken, lever mitt liv mest på jobbet -- men det är okej, för det är nu och min tid kommer. Alldeles, alldeles snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

På Lördag, ja det är då det händer. De som inte ska ut då. tja... Anna vad säger vi. NI MISSAR NÅGOT:P

2008-07-20 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0