Min nya karriär.


Nu struntar jag i ekonomutbildningen. Jag har nämligen funnit mitt sanna kall, och det stavas slogantävlingar! Den senaste veckan har jag vunnit en homestyling-bok, en möbelbok och så idag - en cykelhjälm! Hjälmen kunde inte kommit bättre, nu när jag flyttar ned till Uppsala och säkert kommer börja ge mig ut i den intensiva cykeltrafiken om, tja, ett par år. 

Att jag sedan inte har någon aning om hur hjälmen på väg till mig faktiskt ser ut är bara ett extra spänningsmoment. Det finns inga bilder på hemsidan men jag försöker övertala mig själv att när priset på den är 499:- så borde det inte vara en barnhjälm med gröna dinosaurier... eller så är det en väldigt välgjord barnhjälm med gröna dinosaurier. Börjar ni höra rykten om "Uppsalas dinosauriedam", ja, då vet ni vad jag fick.


Kommentarer
Postat av: Mäjt

Grattis! Det vore kul att läsa någon av dess storslagna slogans! :)

2008-01-16 @ 19:02:18
Postat av: Emilie

Oj :D
Jag vill också läsa! Alla tre!

2008-01-16 @ 22:40:03
Postat av: iRiC

tackar tackar! jag skriver autografer på fredag! ^^,

2008-01-16 @ 23:10:55
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Anna

Tyvärr, tyvärr råkar jag själv inte ha några sparade kopior på dessa mästerverk, men jag ska ta till mig av era önskemål och komma ihåg det i framtiden. Riktigt nyfikna kan dock fortsätta sina efterforskningar hos Skandia Mäklarna, tidningen Land och Färjestadens cykelaffär. ;)

2008-01-16 @ 23:24:03
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: karro

Jäklar imponerande!! Om jag vill vara med i en tävling, kan man beställa en slogan hos dig då?

2008-01-17 @ 19:49:50
URL: http://lilltofs.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0