Djuriskt!


image122

Idag har jag inhandlat tyg till outfiten som ska passa Stenålders-temat på nästa veckas ekonomkryssning. Jag upprepar igen -- ekonomer tar teman på allvar! Några har tydligen specialbeställt familjen Flinta-kostymer från USA för att kunna klä ut sig till hela klanen. I kid you not. I övrigt tror jag vi kan räkna med åtskilliga utmanande höftskynken och djuriska pälskläder att sätta pacemakers i otakt. Pensionärerna will never know what hit them.

Intresset för kryssningen var rekordstort i år, men tydligen var det på gränsen att det ens blev av, då Viking Line så att säga inte har enbart positiva erfarenheter av ekonomer till sjöss. Förra året hamnade till exempel en tjej i båtens fyllecell, varpå hennes kompis fick den briljanta idén att "frita" henne. Resultatet blev att båda slänges av båten och fick flyga hem från Åbo...

Kommentarer
Postat av: Karro

hahahaha... sånt kan bara ekonomer lyckas med ;)
Hoppas ni får det skoj iaf...! :)

2008-02-26 @ 12:18:22
URL: http://lilltofs.bloggagratis.se
Postat av: Fetstilspolisen

Nuru, froken. Detta ar en skriftlig varning, om detta olagliga missbruk av fetstil fortsatter kan det minsann bli boter! BOTER! Med prickar!

Kyssar

2008-02-26 @ 13:21:23
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Den skyldiga

...och ovanstående torde vara svar nog på hur mitt lilla experiment utföll. :D The mighty Lena has spoken - tillbaka till långa, svårläsliga textsjok! ;)

2008-02-26 @ 13:31:51
URL: http://annasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0