Appropå dejt.


Som jag ser det finns det tre sätt att hantera sådant på bloggen:

1. Berätta varenda liten detalj om allt från typ av skosnören till exakta återgivelser av dialoger, samt blanda upp detta med egna påhittade berättelser för lite extra krydda i skön Se och Hör-anda.
X. Vara helt omotiverat mysterisk och enbart referera till personen med första bokstaven i dennes namn, samt publicera foton där allt utom Lacostetröjan är skickligt dolt av ett Paint-kryss (alla som läser en viss fröken Isabellas blogg vet hur roligt det där var).
2. Fortsätta på laid back-spåret, inte säga något som can be used against me och försöka komma ihåg att skriva ett inlägg om det någon gång vankas giftermål.

Knepigt det där. Jag får nog sova på saken.


Kommentarer
Postat av: iRiC

3. bara se väldigt spännande ut och ge små flörtiga kommentarer under de långa ögonkontakterna för att få gubbfan att tänka på annat än din sabbade personlighet (det sista är givetvis varierande från person till person, men det är den här jag körde på en gång i tiden, obs, då var det inte "gubb" utan "tjej"). ^^. GLHF

2008-02-01 @ 08:17:57
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Lena

Erik: Men las inlagget ordentligt innan du kommenterar, herregud. :P

Anna: Gor 2 pa bloggen och 1 i telefonen med mig! ;)

2008-02-01 @ 10:28:17
Postat av: Hanna

ja tänk att få vara med i antikrundan. jag har för mig att jag känner nån som har varit med, men jag kan inte komma på vem :P !! Hur gick dejten? Kram kram

2008-02-01 @ 13:03:12
URL: http://frokendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0