Anna goes Sifo-undersökning.


Okej. Nu behöver jag er hjälp PÅ RIKTIGT.


Jag avskyravskravskyr sådana här inlägg och nu vill jag inte se Kommentarer 0 under inlägget, för jag vet minsann att ni lurkar runt där ute och att ni har massor av åsikter. Jag behöver ny blogginspiration och ni ska hjälpa mig. Pedagogisk som jag är har jag sammanställt en lista med stödord ni kan utgå ifrån när ni åsiktar er. Kom ihåg att det här inte är något riksdagsval, här finns det en chans att er röst spelar roll.


---

Foton: Fler - färre?
Inlägg: Fler - färre?
Vardagsbetraktelser: Mer - mindre?

Inredning/shopping: Mer - fortsatt minimalt?

Seriösa åsiktsinlägg: Fler - färre?

Dagens Tankar: Mer - mindre?
Nya kategorier: Topplistor? Mer egna foton? Kommentarer på nyheter?
Dagens Ord? Dagens Krokus? Annat?

Eller är bloggen redan en helt perfekt plats och absolut ingenting behöver förbättras, eftersom det inte blir bättre än total fulländning? Tala om det i så fall.


VAD VILL NI HA?


---

Jag är lost in the blåst, vilse i pannkakan, Pamela Anderson på ett MENSA-möte. Med andra ord har jag en mild bloggkris och jag tänker hålla bloggen som gisslan tills ni hjälper mig ur den. Mouhaha.


PS I. Snälla, tvinga mig inte nu att gå in och lämna egna kommentarer under fejknamn för att visa att jag har en massa engagerade läsare. Det blir bara så förnedrande för oss alla. Eller okej, för mig.

PS II. Nej, Jon och Emilie, nakenbilder kommer inte på fråga. Fortfarande.


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

helt klart synd på det där med nakenbilderna. haha!

ps. du har inte haft "insert" klassikern på jobbet ännu då? då kommer du få medalj ;)



fler

som nu

mer

som nu

som nu

fler

javisst



(i ordning, hoppas jag var till hjälp).

2008-08-13 @ 14:47:02
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: shine

Jag tycker att du ska fortsätta som du ska (jag läser dina inlägg ändå... okej, så länge du inte börjar skriva helt annorlunda du gjort nu). Men Dagens Ord och kommentarer på nyheter låter lockande. :D



Good luck!

2008-08-13 @ 15:22:39
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: J

färre

fler

fler

inget

lagom

fler

Dagens fikus

2008-08-13 @ 17:42:52
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anna

Westerdahl, Shine, J: Stort tack! :) Jag suger i mig av era åsikter.



Och ni andra - jag vet ju att ni har tonvis med åsikter om allt. Så låt höra nu!

2008-08-13 @ 19:24:04
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: J

Haha har en kompis som jobbade i ghana ett tag. De satt utanför ett fik å det var tokvarmt. Så, inför sina värdar och annat löst folk utbristet han "man, it's so warm, you should have slaves here" för att svalka med palmblad menade han typ. Just att han menade det gick lite lost in translation =)

2008-08-13 @ 19:47:27
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

prrrecis! ja, verkligen jätte jobbigt. ;)



man tackarrr! :)

2008-08-13 @ 22:06:52
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Ine

Foton: Foton som nu - i måttlig mängd! Fler på Dig efterfrågas ;-)

Inlägg: Det kan aldrig bli för många! (tror jag?) Men du uppdaterar bra tycker jag.

Vardagsbetraktelser: Perfekt.



Inredning/shopping: Jag är ju shoppingtokig, så Mer av det! Jag gillar dina inredningsbilder. Bra flöde.



Seriösa åsiktsinlägg: Fler! Du har så himla mycket bra synpunkter och tankar kring saker och ting. Alltså även mer seriösa ämnen.



Dagens Tankar: Perfekt.

Nya kategorier: Topplistor, varför inte?! Hade älskat att läsa lite typ egen variant av "inne och ute" "varmt och kallt".



Kommentarer på nyheter? Väldigt bra.



Allt som har med Dagens att göra piggar upp!



Men Shit, Anna. Du varvar smått och stort, humor och allvar på ett mycket bra (och skönt) sätt. Keep up the good work! Jag älskar din blogg. Punkt.



Och Kram.



2008-08-13 @ 22:13:07
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Love

Jag gillar.



Jaha du Dagens fikus haha, ja varför inte =D

Innovera, inte imitera liksom!



I ordning:

Fler

Som nu

Mycket mer, då kanske vi kan konstatera fler samband à la gräsmatte-Byggare-Bob-konspiration!!

Egna, nyskapande idéer är välkomna!

MER seriösa inlägg! Smek mig, nyp mig med dina sylvassa synpunkter om livet och politiken. Seriösa inlägg är det bästa!

Listor - flera tack! Jag hissar "hissa/dissa?" :)

*Tja.... vad kan man tänkas vilja ha då...?

(NA.KET.) =D=D



Skattletning!!!! Lägg ut en Morakarta med ett kryss på, så får din kära beundrarskara leta frenetiskt efter skatten! Som kanske kan bestå av.... Kakor och cosmopolitan...? En naken hårig strippa?

Jag kommer uppdatera flitigt hehe ;)



Kramar!

2008-08-13 @ 22:53:29
URL: http://kartonnage.blogg.se/
Postat av: Jon

Det där var min kommentar...

Bara så att vi reder ut det ;)



(Love har haxat in sina inställningar hehe)



kramar!

2008-08-13 @ 23:04:38
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: .Westerdahl

@ Anna, jag känner mig som en kräfta när du suger i dig mina åsikter. Bör jag koka mig i saltvatten med dill?

2008-08-13 @ 23:28:37
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Anonym

Fler!

Jag personligen är nöjd!

fler

fler

fler

Nu klingade ordet fler verkligen märkligt i mina örnon:P

2008-08-14 @ 00:29:57
Postat av: .Westerdahl

ja det där med spegelvändheten är riktigt knepigt. ska man liksom till högra delen av rummet så måste man gå åt vänster ;)

2008-08-14 @ 08:26:26
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Emilie

Jag har tänkt och tänkt och tänkt..

Och så tänkt. Analyserat. Utvärderat. sammanfattat och tänkt.



Foton: NAKENBILDER, säger jag ju! Gärna mer foton! MASSOR!



Inlägg: Inte får du ha bloggtorka inte vad ska jag då göra på kvällarna?



Vardagsbetraktelser: Mer!



Inredning/shopping: Nej, bevare mej väl. Eller jo inrednig av din lägenhet!



Seriösa åsiktsinlägg: Seriöst är farligt.



Dagens Tankar: De är roliga! Mer!



Nya kategorier: Topplistor låter skoj, kort också! Nyheter är farligt. KROKUS, JA!

Sexställningar?

2008-08-14 @ 08:47:24
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0