Ner i träsket.


Ni vet när man skiljs ett tag från nära vän och det är otroligt jobbigt just då, men efter ett tag upptäcker man att man kanske inte saknar den så mycket som man trott? Sedan när man väl ses igen känns allt lika bra som förut och man inser det inte alls hade att göra med att man tycker mindre om vännen, utan det var bara ett sätt för hjärnan att inte behöva sakna så mycket.

Precis så är det. Jag har med andra ord fått ett svårt Grey's-återfall. Jag vill ha mer, snabbt, nu. 42 minuter i veckan räcker helt enkelt inte för mig. Håller de samma nivå säsongen ut blir det här en höst att se fram emot. Och dr McDreamy, my gosh. Worth getting sick for indeed - ingen kan stämma den reklamfirman för falsk marknadsföring.


"Change.

We don't like it. We fear it. But we can't stop it from coming. We either adaopt to change, or we get left behind.

It hurts to grow. Anybody who tells you it doesn't is lying. But here's the truth: sometimes the more things change, the more they stay the same. And sometimes, oh sometimes, change is good. Sometimes change is... everything."

- Meredith, A change is gonna come


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har skvallrat om dig i min blogg ^^,

2007-10-02 @ 22:14:30
URL: http://decorated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0