Tomtens verkstad.


Äntligen. Alla julklappar 2007 kan numera klassas som inslagna och klara. Jag kan trösta er som fortfarande paketångestar runt med att det är tvång och endast tvång som gjort att jag kommit så långt -- jag jobbar fram till jul, så det var antingen att ta sig i kragen eller låta folk bli utan paket. Jag valde det förstnämnda, även om det tog emot.


Appro på det har jag nu mitt fullständiga schema över jul/nyår, så det är bara att börja boka mig. Väldigt många är hemma över jul och jag vet att det är mycket på gång; det kommer bli tidsprioritering AB för att hinna med allt och alla jag vill. Julen som fridens högtid, vaddå? Ett tag fick jag en tanke att man kanske skulle kunna ordna något i stil med tjejmiddagen jag hade förra året. Totalt ogenomtänkt, men det vore skoj att ses allesammans, runt 29-30 kanske. Det blir ju förstås inflyttningsfest i januari/februari också, men vem vet vart alla håller hus då?

  

Nu ska jag göra decoupage på vad jag trodde var ljuslyktor när jag köpte dem, men som kom ut ur garderoben -- eller Ikea-kassen -- som dessertskålar. Grattis Anna, 101 anledningar till att man inte ska handla på Ikea när man är stressad...


Kommentarer
Postat av: hanna

tycker att tjejmiddag låter väldigt bra du ^^, vi får höras av. Jag ska nu packa ihop mina julklappar och bege mig mot tågstationen. ska bli riktigt skönt att komma hem nu! KRAM KRAM

2007-12-20 @ 09:31:57
URL: http://decorated.blogg.se
Postat av: Lena

Julklappar vada? Jag jobbar fran nio till nio, nar ska jag ha tid att kopa dom?! Men jag har en PLAN! En julklappsplan, det maste val vara vart nagonting? Eller?

Jag aker tillbaka den 28:e, sa na-na, dom datumen passar inte!

Kyssar.

2007-12-20 @ 10:38:30
URL: http://ochlena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0