Nakenchock...?


Stoppa pressarna! Årets händelse i Mora är här! Och nu snackar vi inte Vasaloppet, direktsändning av Lucia från Zorngården eller ens juldagsfest på Parken. Nej -- Elita Löfblad kommer till Wasastugan. Och "Självklart har hon sina sexiga väninnor med sig." Phew. Vad skönt att de skrev det, jag hade oroat mig så de inte skulle följa med.

                                           

Jag är inte säker på vad denna Elita har på sitt CV, annat än deltagande i någon dokusåpa (Hur fan kan det förresten heta dokusåpa-stjärna? Nämn en människa som blivit stjärna efter en dokusåpa) som jag antar är Big Brother, det brukar vara roten till allt ont av detta slag. I en halvstor annons i förra Masen ligger hon iklädd silikontuttar, en på tok för liten bikinitop och högklackade skor med trosorna nere runt fotknölarna. I Masen.


Räcker det inte med nakna kroppar nu? Måste de vara överallt, jämt, och sälja allt från glasspinnar till vitvaror? Det är inte sexigt, det är inte snyggt, det är bara fejk och töntigt. När jag ser Elita ligga där känner jag bara: ta på dig lite kläder människa, vem vet -- du kanske rentav skulle tycka om det?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! såg också de där! Och konstigt nog har herr kyrkoherde i mora församling inte uttryckt sin ilska över hur masen framställer kvinnokroppen! Men de är ju värre när gamla tanter blir fotade i en kalender som säljs för välgörenhet. Men jag antar att Elita har väldigt höga klackskor och de vore inte så lyckat att låta henne vingla omkring i mora en hal vinternatt. Och kyrkoherden bor juh faktiskt närmast vasa stugan. Så jag lurar på nåt samarbete där ^^,

Kram på dig!

2007-12-06 @ 23:27:56
URL: http://decorated.blogg.se
Postat av: Emilie

jag måste och kolla åp Elita :D:D Men det var väl förra fredagen
den lilla sötsaken strippade runt här?

2007-12-06 @ 23:47:12
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Anna

Mycket möjligt, Emilie. I ren protest vägrade min hjärna att registrera något i den annonsen efter att jag sett bilden på henne. Vad synd i så fall!

2007-12-07 @ 10:09:02
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Lena

Men heter man nu Elita sa ar det val forutbestamt att man ska vara med i Big Brother och bli "stjarna"...

...fast man kan val inte ha sa grymma foraldrar att dom faktiskt DOPER en till Elita? Eller...?

2007-12-07 @ 14:42:55
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Jon

Jag är emot konsumtion, så jag går inte och köper dyra saker utan att VERKLIGEN ha tänkt igenom dem. Så jag ser gärna mer naket i teve, så länge som det är riktiga män med hårig bringa man får se.
Polisen i Heroes ;)
*grrr*

2007-12-09 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0