Bitch. Town. Back.


I'm alive and, ja, kanske inte kicking direkt just nu där jag halvligger i sängen med nersatt hjärnfunktion, men åtminstone småryckandes. På de två dygn sedan jag kom tillbaka till Mora har jag hunnit vara social med mormor och morfar, göra Mora (tog en förmiddag), konstatera att någon idiot som inte insett att min sommar kommer bestå av cykelfärder till/från jobbet packat med obscent mycket kläder när jag inte tittade, börja en datakurs (distans-sommarkurs), dricka te med Fia OCH nu idag jobba ett arbetspass. Annars har sommarlovet varit lugnt.


Kommentarer
Postat av: Ine

studera. på. sommaren.



är just det jag funderat över och kommit fram till att jag inte pallar. jag pallar inte att jobba och plugga samtidigt. sen läser man om supermänniskor som anna och tänker va faasen... vad har jag för låg kapacitet :)



jag var också på "stan" en sväng idag. synd att jag missade dig.



TREVLIG SOMMAR!

2009-06-09 @ 22:57:22
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Sophie

Härligt med sommarlov ellerhur :) Inte lika härligt med jobb kanske...men det är sånt som kan behövas för att längta efter skolan sen igen! Här är det fint väder och lagom varmt. Bra sommarlov helt enkelt. Kram kram på dig

2009-06-11 @ 01:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0