Glad, trött och mycket, mycket nöjd.


image198

Pust, det här med att fylla år är inte för mesar. Mer detaljerad rapport om dagen är att vänta när jag kan skriva mer än ett par ord i rad utan att ögonlocken faller ner. Men jag kan säga att jag har haft en födelsedag topnotch (se bara på den hembakta tårtan jag fick av min kompis) och jag är så otroligt glad över alla presenter och gratulationer från olika håll.

Till er som jag inte hunnit svara än, och er jag hunnit svara också förresten, vill jag bara säga jättestort tack. Alla fina ord betyder så mycket. Jag känner själv hur det börjar rycka i sentimentalnerven, vilket är ett säkert tecken på att det är dags att släcka för natten. Och jag gör det med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0